HTML

Windows Install

Windows és a hozzá tartozó programok telepítésének menete, tippek és emlékeztetők.

cFosSpeed

2007.03.04. 12:23 keepcop

A cFosSpeed az internetes forgalom szabályzását végző program, amely gondoskodik arról, hogy nagy feltöltés esetén se csökkenjen a letöltésünk.

Érdemes a legújabb változatokkal próbálkozni. Fontos, hogy a tűzfalban minden jogosultságot megadjunk neki, valamint a pingelés működjön. Erről a ping parancs használatával győződhetünk meg: a Start Menü > Futtatás menüpontjába írjuk az alábbi sort:
cmd /k ping google.comKeressünk egy hasonló sort:

72.14.207.99 ping-statisztikája:
    Csomagok: küldött = 4, fogadott = 4, elveszett = 0 (0% veszteség),


Amennyiben az elveszett csomagok száma nem 0, a tűzfalunk blokkolja a ki- vagy beérkező csomagokat. Outpost esetében ezt az Options > System > ICMP Settings-ben állíthatjuk be. Az Echo Reply sorban mindkét oszlopba (In/Out) tegyünk pipát.

6 komment

Címkék: p2p internet

A bejegyzés trackback címe:

https://winstall.blog.hu/api/trackback/id/tr2542636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matyi 2007.04.30. 09:54:51

hello . nekem nagyszeru a progi stabilan tartja a letoltési sebbeségem.
nemrég beszereztem egy routert hogy megosszam az xbox és pc . azota cfosspeed pingjei nem tudnak kimenni. a router fogja. azt hol lehet megnézni hogy a cfoss melyik portot akarja használni.?
ha azt engedném elvileg menne szerintem.

keepcop 2007.05.03. 20:02:33

Ez segíthet: cfos.tx.hu/
Én pl. egy győri T-Online szervert pingelek a cfos.de helyett, mert csak így megy.

matyi 2007.05.04. 17:14:49

e parancssor alapján semmi gond a pingemel mert az elveszett érték 0. de hát akkor minek irja ki hogy nem pingel.
akkor át kell nekem is állitani hogy ne a cfos ra pingeljen hanem másik szerverre.
koszi a segitséget. az oldalt már néztem meg kértem ezer helyrol segitséget de ez az elso értelmes válasz.
de ha spd pingstat al nézem meg akkor meg megint rossz értékeket kapok.

matyi 2007.05.04. 17:18:46

a tuzfalam nem blokkolja mert ott engedve van neki minden. mig nem volt routerem addig nem volt semmi gondom.

keepcop 2007.05.06. 12:37:30

A fenti linken a "Hogyan változtassam meg, hogy a cFosSpeed hová küldje a pingeket?" alapján állítsd át egy közeli szerverre (elvileg Nálad a második lesz). Egyébként nekem a 2-es verzióval gondjaim voltak, a 3-as viszont kiválóan megy.

matyi 2007.05.06. 22:38:00

amikor nézem a tracert parancsal nem érkezik válasz határidon belul azt irja ki.
süti beállítások módosítása